Gå til innhold

ENSN og ENOL


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Jeg har ikke fått mer svar fra "Birk1" om han har gjort noe mer med ENSN. Han sa han hadde gjort noe for XP tidligere, men jeg vet ikke mer. Noen som vet noe om dette?
Jeg tenker å ferdigstille Skien ENSN ordentlig hvis ikke andre eller paywareaktører er i gang med den...

Jobber noen her med Ørlandet forresten? Jeg starta jo med den tidlig med en enkel utgave. Ser det er ønsker om en mer detaljert utgave.
Men jeg tenker ENSN først ut nå.

Hadde det vært en ide å kunne tagge andre på foraet her ev? Eller er det unyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Full Member

Jeg hadde tenkt å hjelpe deg med tegningsunderlag for de andre bygga på ENSN, men tida har desverre ikke strekt til. Selv om jeg på papiret er pensjonist, så har det fortsatt blitt en del jobbing. Selv om jeg ikke får tegnet noe særlig, så kan jeg hjelpe deg med bilder og annet hvis du trenger det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
2 timer siden skrev Birk1:

Hei @Kjetil Håvan. Jeg har ikke hatt så mye tid men starta på en bygning og konverterte det du hadde til xplane. Har vært litt opptatt med andre prosjekter, men dersom du har lyst til å gjøre ferdig ENSN. For all del, kjør på :) 

Uppsann, det var kjapt svart! 🙂 Ja da kjører jeg på med resten av ENSN!

2 timer siden skrev Tor Arild Danielsen:

Jeg hadde tenkt å hjelpe deg med tegningsunderlag for de andre bygga på ENSN, men tida har desverre ikke strekt til. Selv om jeg på papiret er pensjonist, så har det fortsatt blitt en del jobbing. Selv om jeg ikke får tegnet noe særlig, så kan jeg hjelpe deg med bilder og annet hvis du trenger det.

 

Jeg har noe bildemateriale, men hvis du hadde hatt tid til å sende meg litt mer detaljerte bilder av bygningene rundt om  på flyplassen, så hadde det vært knall! 😃
Kjenner igjen det med å ha for mye å gjøre ja. Men nå skal det prioriteres tid til å få dette ferdig. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...