Gunnar van der Meeren Skrevet 7. mai 2022 Del Skrevet 7. mai 2022 Da har Milviz sluppet C 310 modellen for MSFS2020. Og dette er skikkelige saker. Selv om jeg ikke har deltatt i prosessen med utvikling, er det gledelig å se at Milviz har brukt 3 av mine tidligere teksturer for denne modellen. 6 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 8. mai 2022 Del Skrevet 8. mai 2022 Tøft, hvor fløy du? Klarer ikke helt å kjenne det igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 8. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2022 11 minutter siden skrev Kim Kristensen: Tøft, hvor fløy du? Klarer ikke helt å kjenne det igjen. Fløy ut fra bane 35 på Flesland. Bildene er fra Bergen Nord 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 20. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2022 Herlig maskin! Her stemmer det meste... 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 21. mai 2022 Del Skrevet 21. mai 2022 Et fly jeg ikke hadde noen interesse av, men som etter innkjøp raskt ble en av mine favoritter. Fantastisk gøy med et fly som faktisk simulerer effektene av bruk, som f.eks. at flyet blir skittent. Flyr med failures på, og til og med små ting som at lyspærer brenner ut er simulert. 5 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 27. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2022 2 liveries på gang 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 28. mai 2022 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2022 Litt flere av N511MB 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.