Gå til innhold

ATC er helt koko!!!


Anbefalte innlegg

2 timer siden skrev Jan Gunnar Nystrøm:

Har aldri opplevd CTD i MSFS og kan ta en flight på 6-7 timer uten problem. Har du mye RAM på pc?

 

 Har 16 gb RAM. Nylig kjøpt denne :  https://www.elkjop.no/product/gaming/gaming-pc/stasjonar-gaming-pc/hp-omen-25l-i7-111610003070-stasjonar-gaming-pc/289470?scid=SEM6285&gclid=CjwKCAjwyryUBhBSEiwAGN5OCLrGCBfc8Jz7DOajx12s-t0AiAkx9xlBm4iQiW4He10XHOrZbIrpiBoC6boQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds  .  Kan kjøre alt på ultra med god FPS på mellom 50-60 i lufta og ca 25-30 på bakken i LaGuardia New York.  Ligger på mellom 30-45 når jeg flyr over New York.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ATC må være helt KOKO!!  Jeg flyr i en Bonanza G36 og har en flightplan som jeg har satt cruise altitude til 10000 ft.  Så ber ATC meg om å gå til 24000 ft...flyet kan ikke gå så høyt engang....er vel rundt 17000 som er max på G36. Tar ikke ATC hensyn til sånne ting?

Forresten..flyr i Japan og ser ingen grunn til å fly så høyt...er ingen fjell der hvor jeg flyr nå..

 

Endret av eddie6413
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...