Kjetil WombiiActual Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Jeg har samarbeidet med FSDesigns og vi har nå sluppet første versjon av Banak lufthavn. Custom bygninger, rullebane, taxi, apron, oppmerking og det vanlige. Alle rwy og taxi lys korrekt plassert. Takk til Andrew Thomsen for lån av 330 hangar fra AoN. https://flightsim.to/file/29351/enna-lakselv-banak-fsdesigns 10 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Tusen takk, veldig godt jobba! Denne var savnet! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 13. mars 2022 Premium Medlem Del Skrevet 13. mars 2022 Takker og bukker 🤪 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Fantastisk arbeid! Alle flyplasser som tar 737/320 er mega-pluss fra meg! 🥳 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FSDesigns Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 2 timer siden skrev Henrik Isaksen: Fantastisk arbeid! Alle flyplasser som tar 737/320 er mega-pluss fra meg! 🥳 Thank you for all the great resources you posted in the other thread! This scenery would not have been made without them and they were great motivation to get it done. I hope you all enjoy it and hopefully me and Wombii remember to update it every once in a while with some improvements 2 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Awesome! If you're open for requests, ENEV has never been done properly in a sim and I've now updated it to include a lot of pictures I've taken myself of the main terminal! Link to the images can be found where I posted the ENNA pictures Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 16. mars 2022 Full Member Del Skrevet 16. mars 2022 Jeg har forsøkt å laste ENNA sceneriet inn i FS2020, men da ser det slik ut: Hva har jeg gjort galt, og hvordan kan jeg fjerne disse kunstferdige toppene ? Tor Arild Danielsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 (endret) Konflikt med en annen mod kanskje? Prøv med bare Banak i Community. Endret 16. mars 2022 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 16. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2022 3 timer siden skrev Tor Arild Danielsen: Jeg har forsøkt å laste ENNA sceneriet inn i FS2020, men da ser det slik ut: Hva har jeg gjort galt, og hvordan kan jeg fjerne disse kunstferdige toppene ? Tor Arild Danielsen Det var et merkelig sted å få den typen feil, men som MagTvei skriver så må det nesten være konflikt med en annen addon. Mistanken ville da falle på f.eks høydefikser / DEM. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Full Member Tor Arild Danielsen Skrevet 17. mars 2022 Full Member Del Skrevet 17. mars 2022 Takk for tips. Slettet "henrikx-northnorwayfix". Da forsvant også toppene. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.