Benjamin Hennes Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 Hei! Tok sin tid og litt tårer da jeg måtte kjøre nedlastingen to ganger da PCen frøs første gangen, og det var typisk nok på 97% og den ville ikke fortsett da jeg startet igjen. Fått seg litt mer volt å gå på så nå er vi stabile igjen. Uvant å være på ny simulator, men veldig kjekt å være på den siden som trenger hjelp til å få ting inn. Veldig enkel sim å jobbe med. Merker det blir hardt å gå inn i P3D igjen. Tre bilder fra Bergen under. På en god gammel i7-2700k og 980ti så flyter det brukbart, bedre enn forventet. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 5. januar 2022 Velkommen "heim" igjen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 Nydelige bilder! Dersom du får airliner-abstinenser kan jeg varmt anbefale FlyByWire sin Airbus 321 Neo (så kommer jo PMDG på banen om ikke lenge). Selv om jeg savner flyene i P3D, kommer jeg aldri til å gå tilbake. https://flybywiresim.com/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 Ser virkelig bra ut dette, Benjamin👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 5. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2022 Takker, folkens! Koser meg masse med denne simmen allerede. 8 timer siden skrev Ø.C.H.: Nydelige bilder! Dersom du får airliner-abstinenser kan jeg varmt anbefale FlyByWire sin Airbus 321 Neo (så kommer jo PMDG på banen om ikke lenge). Selv om jeg savner flyene i P3D, kommer jeg aldri til å gå tilbake. https://flybywiresim.com/ Det noteres! Takker for tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 5. januar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 5. januar 2022 4 minutter siden skrev Benjamin Hennes: Takker, folkens! Koser meg masse med denne simmen allerede. Det noteres! Takker for tips Kom med flere Benjamin, det smaker.👍👌 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.