Gunnar van der Meeren Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 I dag er det håpløst i MSFS2020. Jeg klarer ikke å koble til server (har fullt trøkk på nettet hjemme hos meg). Problemene startet etter en sjekk om jeg kan kjøre windows 11 på PCen (noe jeg ikke kan). Men jeg tviler på at det er en sammenheng i dette. Jeg har også logget av/på Microsoftkontoen min. Heller ikke dette hjalp. Har sjekket for oppdateringer, men det er ingen andre enn en xbox app (og denne ble oppdatert). Er det flere som oplever problemer i kveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 Har du Telia så kan jo det være problemet - skal imidlertid være løst nå. Ellers var det problemer med DNS over hele verden både i går og i dag... Kan jo være noe som henger igjen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niels Overgaard Hansen Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 Hej Gunnar Har her i Dk samme problem. Men jeg svarede bare ja til OFF Line så funket alt igen og har ikke vist sig siden. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 Har problemer med "Online Services unreachable" hos meg også. MS support på Twitter: We are aware of users experiencing connectivity issues due to server outages, and we will provide an update when we can. For more information on server status, please see https://t.co/KOvYj8PTug 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 7. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2021 Takk for svar Frank. Ser jo ut som et DNS problem ja. Jeg har altibox og det går så det kviner... Tipper da at dette er noe som henger igjen ja. Dersom det er oppdateringer til simulatoren har jeg også opplevd at ting stopper helt opp (er vel da servere som kneler) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 8 minutter siden skrev Frank Kristiansen: Har du Telia så kan jo det være problemet - skal imidlertid være løst nå. Ellers var det problemer med DNS over hele verden både i går og i dag... Kan jo være noe som henger igjen. Fungerer det online hos deg, Frank? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 Da ser det ut til at jeg er online igjen..... Været ble i hvertfall plutselig dårligere over skottland 😄 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.