mikced76 Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 Hej Är det någon annan som köpt Brønnøysund flygplats från Onfinalstudio, vad tycker ni? I jämförelse med Aerosoft Sandnessjøen-Stokka tycker jag inte alls den håller samma nivå även fast priset är ungefär detsamma. Onfinal har fått med alla terminalbyggnaderna helt OK men flygplatsen saknar i övrigt mycket detaljer som ger den liv och även lite detaljer runt omkring flygplatsen hade varit mycket önskvärt. Verkar som dom bara "smackat" dit byggnaderna och nästa allt annat är default MSFS. Verkar faktiskt vara lite hastjobb tyvärr tycker jag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 Hei. Enig at detaljnivået på denne ikke er helt på topp. Synes det er en helt OK gjengivelse av flyplassen, men forventer meg egentlig litt mer av sceneryutviklere "these days and age". Men kjøpte denne vel vitende om detaljnivået, fordi dette er en flyplass jeg kjenner og har et forhold til. Hadde nok ikke kjøpt denne om det feks. var en svensk flyplass jeg ikke har noe forhold til. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 10. september 2021 Del Skrevet 10. september 2021 Jeg har begge, men jeg må innrømme at jeg ennå ikke har landet i Brønnøysund. Sandnessjøen er et mer naturlig utgangspunkt for meg - men jeg skal så absolutt ta en titt og sammenligne 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 13. september 2021 Del Skrevet 13. september 2021 Har også begge, enig i at Brønnøysund kanskje kunne vært mer detaljert, men har ikke tenkt over det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.