Joachimgr Skrevet 23. august 2021 Del Skrevet 23. august 2021 Hei, er det noen av dere som kan forklare hvorfor jeg ser så mye flate bygninger i Flight Simulator 2020? Jeg bruker Ultra-settings for grafikk og har skrudd på alt under Data-streaming. Jeg har til og med forsøkt å reinstallere Flight Simulator 2020, uten at det ser ut til å ha hjulpet så mye. Eneste forskjellen er at områdene med flate bygninger har flyttet seg litt. Her fra Holmenkollen. Jeg har bra nok nettlinje (1GB) og kjører RTX 3080, så jeg hadde forventet litt høyere kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 23. august 2021 Del Skrevet 23. august 2021 Jepp, hadde samme problem. Skjer ofte andre gang du flyr over et området. En work around skal være å avinstallere Procedural Buildings som følger med World Update V (og andre WU dersom du opplever dette problemet i andre regioner som har fått WU). Så langt jeg har erfart fungerer det, alle bygninger vises. Minuset er jo at du ikke får de "nordiske" husene, kirker etc. Men man kan vel kanskje diskutere hvor nordiske disse var i utgangspunktet.. https://forums.flightsimulator.com/t/can-someone-confirm-or-deny-this-one-global-buildings-missing/440375/23?u=flyhukken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 23. august 2021 Del Skrevet 23. august 2021 Noe rart som skjer her. Jeg hadde bygninger rundt Lillestrøm her om dagen, men alle hadde flate tak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Hadde det samme med default-bygningene på Kjeller. Gikk til hovedmenyen og startret en ny flight, og da kom de tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.