Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. august 2021 Premium Medlem Del Skrevet 20. august 2021 En sommer er over, tilbake til hverdagen. ATSimulation Focke Wulf / Piaggio, er mitt yndlingsfly for sightseeing . Hangaren begynner å fylles opp med mange andre godbiter, men jeg kommer stadig tilbake til Piaggio`n . 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 20. august 2021 Premium Medlem Del Skrevet 20. august 2021 Flotte bilder som alltid selv i hverdagen 😋😁 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 Slo til på denne idag jeg og, etter anbefalinger her, veldig fin modell både visuelt og dynamisk. Her nesten som en Saab Safir :-) 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 6. oktober 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 6. oktober 2021 Ja, denne modellen liker jeg stadig like godt, og er den jeg har samlet flest timer på 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 Tja, hvordan får man bestilt dette når de ikke tar Visa eller noen av mine andre kort når jeg ikke har AmEx? Merkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 Du kan bruke PayPal 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 Ja, fant ut at PayPal var eneste mulighet her og 😂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. oktober 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. oktober 2021 PayPal er både lettvint og sikkert 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.