Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. 

Jeg har en ny pc på vei i posten og tenkte jeg skulle ta opp igjen flightsimmingen. Har ikke flydd fs siden 2008, så jeg tenkte det er best å spørre her.

Hva bør legges inn av add-ons for en god opplevelse av Norge og omverdenen?

Gode add-on fly?

Mvh

Jan Roar Rød

Endret av JanR
Skriveleif
Skrevet (endret)

Takk for svar. Godt å se at forumet eksister fortsatt, og fremdeles med hjelpsomme brukere. Akkurat slik jeg husket det fra 90 og 2000 tallet da jeg var veldig aktiv i sim-miljøet.

Har forstått at det ikke er Dag som driver flightsim no lengre, men ser at domenet er i de beste hender.

Mvh

Jan Roar Rød 

Endret av JanR
Trykkleif
  • Like 2
Skrevet

Takk, da forsetter jeg med P3D for den delen. Laster nå ned en "patch" på 122 Gb til MSFS. Tydeligvis en stund siden den ble brukt. Håper den blir flybar, det var den ikke før. Fant aldri ut hvorfor flyene knapt nok greide å klatre over 1000 ft. 

Skrevet

Og nå fungerer det tilsynelatende som det skal. Kom opp på 3000 ft og holdt 120 kts med en emotors DA. Det må være innafor. Nytt oppsett av kontrollere har jeg også. Kan ha vært sim eller kontrollere som har laget problemer.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...