Jan Nergaard Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Når jeg starter simen så får jeg opp beskjed om at en ny obligatorisk oppdatering er tilgjengelig, og at jeg må ta ned oppdatering i MS store som alle de andre oppdateringene. Men når jeg går inn i MS store så ligger det ingen oppdatering/nedlasting der. Noen andre som har samme problemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 Var KUN oppdatering gjennom MS Store for min del. Kom opp med siste versjon uansett. Hvis den ikke synes, så kan det hjelpe å logge av og på alle MS tjenester og ta en omstart av maskinen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 7. august 2021 Forfatter Del Skrevet 7. august 2021 Akkurat nå skrev Frank Kristiansen: Var KUN oppdatering gjennom MS Store for min del. Kom opp med siste versjon uansett. Ok, ser på facebook at det er flere som har samme problemet som jeg beskriver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 7. august 2021 Forfatter Del Skrevet 7. august 2021 5 minutter siden skrev Frank Kristiansen: Var KUN oppdatering gjennom MS Store for min del. Kom opp med siste versjon uansett. Hvis den ikke synes, så kan det hjelpe å logge av og på alle MS tjenester og ta en omstart av maskinen. Nå ser det ut som den dukket opp. Veldig ustabil nedlastning ser det ut som. Må trykke prøve på nytt flere ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 7. august 2021 Premium Medlem Del Skrevet 7. august 2021 9 minutter siden skrev Jan Nergaard: Nå ser det ut som den dukket opp. Veldig ustabil nedlastning ser det ut som. Må trykke prøve på nytt flere ganger Kjøpte ESSG i dag med den vil ikke laste ned , Package failed står de . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 7. august 2021 Forfatter Del Skrevet 7. august 2021 4 minutter siden skrev christerE: Kjøpte ESSG i dag med den vil ikke laste ned , Package failed står de . Ok, prøvde du å kjøpe den via Marketplace i simen? Har hørt om flere som ikke har fått igjennom kjøp der. Bedre å gå på produsentens side å kjøpe det der, evt. andre steder som f.eks Simstore, FSstore, Aerosoft, Justflight etc. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 7. august 2021 Del Skrevet 7. august 2021 7 minutter siden skrev Jan Nergaard: Ok, prøvde du å kjøpe den via Marketplace i simen? Har hørt om flere som ikke har fått igjennom kjøp der. Bedre å gå på produsentens side å kjøpe det der, evt. andre steder som f.eks Simstore, FSstore, Aerosoft, Justflight etc. Kjøper mest mulig direkte hos produsentene. Innbiller meg at oppdateringene vil komme litt fortere derfra... 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 8. august 2021 Del Skrevet 8. august 2021 Fikk også samme melding i simmen "må oppdatere i store". Store ser derimot ingen update. Løste saken ved å installere xbox appen for windows. Da fant store update'n med èn gang! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.