PilotKjetil Skrevet 24. juli 2021 Skrevet 24. juli 2021 Bli med på en tur over Stavanger og Sandnes i et Cessna 172. Her styrer du kameravinkel selv. Bruk mobil, tablet, mus eller fjernkontroll. Filmet med GoPro MAX i 5K Ultra HD. 8 2 Siter
Dag Baardsen Skrevet 26. juli 2021 Skrevet 26. juli 2021 Steinbra! Fantastisk! Og glimrende idé å sette kamera i copiulot-setet. Som andre sier - som å være med i flyet! 1 Siter
PilotKjetil Skrevet 26. juli 2021 Forfatter Skrevet 26. juli 2021 Takk for tilbakemeldinger. Har fått spørsmål i innboksen om hvilket skjermkort jeg bruker. For ordens skyld er dette real-life, og ikke simulator 😁 1 2 Siter
Ø.C.H. Skrevet 26. juli 2021 Skrevet 26. juli 2021 Hehe.. Med video burde man se om det er sim eller real (enn så lenge), men stillbilder begynner å bli vanskelig å skille. Fin video! 1 Siter
Siggen Skrevet 1. august 2021 Skrevet 1. august 2021 (endret) Flott video fra "copilot" setet. For de som liker denne type videoer så kan jeg anbefale disse to: Den ene flyr en Cessna CJ3+ og den andre en Beechcraft Premier 1 jet (han er tidligere f-16 pilot i usa). Jeg har lært utrolig mye av disse to når jeg skulle være meg å fly Working Title CJ4 i fs2020 👍 Premier 1 Driver - YouTube CitationMax - YouTube Endret 1. august 2021 av Siggen 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.