Fredrik Edvardsen Skrevet 18. juni 2021 Del Skrevet 18. juni 2021 Mi-24 Hind er et helikopter jeg har gledet meg til å se i DCS en stund, og endelig har Eagle Dynamics sluppet den i "early access". Har fått logget noen timer i den siden "launch" og jeg liker den bare bedre og bedre. Hinden er et ganske annerledes kamphelikopter enn hva man ser i vesten, der f.eks Apachen lusker rundt blant trærne stormer Hinden inn og slår deg i trynet, før den forsvinner igjen. Legger ved noen bilder fra en kort patrulje rundt Khmeimim AB, som er Russernes hovedbase i Syria. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. juni 2021 Premium Medlem Del Skrevet 19. juni 2021 Skummelt lekre bilder 👏 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 19. juni 2021 Del Skrevet 19. juni 2021 Tøff russer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.