AndreasR Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Hundrevis av timer med arbeid (freeware). Donasjoner er velkommen men ikke forventet. Du kan finne filen her: https://flightsim.to/file/15982/rosten-heliport-handcrafted-norwegian-air-ambulance-heliport 10 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 8. juni 2021 Premium Medlem Del Skrevet 8. juni 2021 Flott arbeid 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Wow, her har du jo virkelig gjort en kjempejobb! Fantastisk scenery! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Yess! Veldig bra! Herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Hvis du tagger den med Norway hos flightsim.to, så havner den på rett plass 🙂 Flott addon forresten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 14. juni 2021 Del Skrevet 14. juni 2021 Helt nydelig! Nyt Hansa'n;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Westum Skrevet 15. juni 2021 Del Skrevet 15. juni 2021 hei !! får ikke enrt rosten til og virke??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasR Skrevet 15. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2021 1 time siden skrev Roger Westum: hei !! får ikke enrt rosten til og virke??? Hei, vennligst utdyp problemet så skal vi få det fikset sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Westum Skrevet 15. juni 2021 Del Skrevet 15. juni 2021 Hei har lagt inn di tre filene på flightsim 2 i communety folder.når jeg starter simmen .kan jeg ikke søke opp enrt på flyplass valg.har flydd til rosten der er bare orginal microsoft scenery Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasR Skrevet 16. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2021 4 timer siden skrev Roger Westum: Hei har lagt inn di tre filene på flightsim 2 i communety folder.når jeg starter simmen .kan jeg ikke søke opp enrt på flyplass valg.har flydd til rosten der er bare orginal microsoft scenery Jeg antar at det er noe i community mappen din som konfligerer med filen, om du kan ta en backup å loade inn bare ENRT vil du få svar på det. Hvis ikke kan du prøve å cleare local cache. Lykke til! Mvh, Andreas R. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 Sjekk at det er denne markerte mappen som du har lagt inn i community mappen: Det er vel en main folder og inn i denne så ligger da mappen du skal dra inn i community, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Westum Skrevet 16. juni 2021 Del Skrevet 16. juni 2021 hei fikk det til og virke nå.cleare local cache fikset saken .TUSEN TAKK FOR HJELPEN. Fantastisk scenery! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Westum Skrevet 18. juni 2021 Del Skrevet 18. juni 2021 Hei!!Men helipad lysene får jeg ikke til og virke?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Kråke Skrevet 31. januar 2023 Del Skrevet 31. januar 2023 Flott scenery, - realistisk grafikk. Lett å kjenne seg igjen her. Digger det !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle T. Fosse Skrevet 31. januar 2023 Del Skrevet 31. januar 2023 Knallbra scenery! Jeg krysser fingrene for at det kommer et St.Olavs etterhvert, så er området komplett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.