Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. mai 2021 Premium Medlem Del Skrevet 25. mai 2021 Hadde noen forventninger angående FM til siste oppdatering, og må si de langt på vei har innfridd 🥰 . Har irritert meg noe grenseløst på fly som dinglet noe håpløst urealistisk, spesielt under litt "avanserte" manøvrer. Her måtte jeg til DCS for å berge nattesøvnen. Derfor var det en gledens dag å kjenne på normal rorharmoni og myke flybevegelser også i MSFS. Er tidlig i "testprogrammet", men de av default-flyene jeg har prøvd hittil har oppført seg eksemplarisk. For ikke å snakke om Flying Iron Spitfire, som nylig hadde sin egen oppdatering, og som nå har blitt enda noen hakk mer realistisk. Nå går det rette veien 4 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 26. mai 2021 Premium Medlem Del Skrevet 26. mai 2021 Ser ut som du er passelig opp ned fornøyd nå ja 😂😂 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Høres bra ut! Har installert update, men ikke fått testet enda. Satser på at hjemmekontoret tillater meg en liten prøveflight senere! Finfine shots som vanlig 👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. mai 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 26. mai 2021 Sitat Ser ut som du er passelig opp ned fornøyd nå ja 😂😂 He he ja, hele tilværelsen ble snudd på hodet . Brukte oppned-testen da dette var vanskelig med tidligere FM , hvor flyene ( spesielt default-modellene) dinglet og vinglet noe fryktelig. Nå er de blitt mer stabile og man kan faktisk beregne en manøver mer presist 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 26. mai 2021 Del Skrevet 26. mai 2021 Jeg har et inntrykk av at det kun er idet du lander at flyene dine er rett vei (så får vi heller diskutere hva som er rett vei ved en annen anledning) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.