Sauron Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Hei, Har som mitt første prosjekt laget fyret på Andenes: https://flightsim.to/file/12150/andenes-lighthouse-enan Så et lite spørsmål, noen som vet hvordan man får bort lys på dagtid. Jeg holder på med et annet prosjekt men jeg får ikke lyset til å skru seg av når det er dag. Har krysset av for "day/night" cycle i Blender. Tips? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Barring Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Ser meget bra ut 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Hvis det er et lys som skal slås av så setter du krysset i Object properties. Hvis det er et emissive material så settes det i Material properties. Fungerer for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 7. april 2021 Forfatter Del Skrevet 7. april 2021 @Kjetil Garpestad Hmm...merkelig. Som du ser så har jeg satt det til day/night cycle men det blinker som bare f... på dagtid også.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 7. april 2021 Del Skrevet 7. april 2021 Testet det, og det ser ut som day/night cycle ignoreres hvis lyset er satt til å blinke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 8. april 2021 Forfatter Del Skrevet 8. april 2021 16 timer siden skrev Kjetil Garpestad: Testet det, og det ser ut som day/night cycle ignoreres hvis lyset er satt til å blinke. Ja da er det vel vanskelig å få gjort noe med det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.