Rune Andersen Skrevet 17. mars 2021 Del Skrevet 17. mars 2021 Valgt flightplan ved standard menyvalg mellom Gardermoen og Torp. IFR low altitude. Med valgt ILS 18. Trodde denne ble generert automatisk i FMS ved oppstart. Noen tips her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 17. mars 2021 Du ser hva som blir generert på kartet før du laster flyet 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Andersen Skrevet 17. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2021 Takk. Jeg gjør det men finner planen ikke i FMC ved oppstart. Noen spesielle grep som skal gjøres. Må den hentes/lastet opp fra et filområde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 18. mars 2021 Del Skrevet 18. mars 2021 Flightplan må legges inn manuelt i FMC. Dette er greit forklart i Tutorial 3, pkt 2. Ruten som skal legges inn blir som Robert sier generert før flyet lastes. Rune_G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Andersen Skrevet 18. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2021 Takk for oppklaring. Da legger jeg den inn manuelt. Antar at den kan lagres og hentes frem igjen senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torgeir Pedersen Skrevet 18. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 18. mars 2021 Hei Jeg vil anbefale SimBrief, og eksporter flightplanen direkte til FMC 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 18. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 18. mars 2021 SimBrief er genialt, et ca. 1000 x bedre verktøy enn MSFS integrerte løsning. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenstf Skrevet 19. mars 2021 Del Skrevet 19. mars 2021 (endret) Fant et par gode guider her etter å ha oppdaget samme problem som deg. Var litt for rask i lufta da jeg fikk startet CRJen, slengte på autopilot ... og fløy bare rett frem. Titta på FMC ... tomt. Endret 19. mars 2021 av jenstf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.