Roy Johansen Skrevet 31. januar 2022 Del Skrevet 31. januar 2022 For å dempe abstinensene etter PMDG 737 til MSFS røyk jeg på Aerosoft CRJ`n. Tatt en liten pause fra SAS virtual og logget noen timer hos American Airline Virtual som har et utmerket rutenett for CRJ`n. Å håndfly denne inn siste del inn mot bane 15 i Aspen er utrolig artig. Også gøy å oppsøke alle store og små avkroker i USA hvor AA har ruter til med CRJ 700 og 900. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 31. januar 2022 Del Skrevet 31. januar 2022 7 timer siden skrev Roy Johansen: Også gøy å oppsøke alle store og små avkroker i USA hvor AA har ruter til med CRJ 700 og 900. Fått deg 900/1000 i samme slengen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Johansen Skrevet 31. januar 2022 Del Skrevet 31. januar 2022 1 minutt siden skrev Dag Baardsen: Fått deg 900/1000 i samme slengen? Ja måtte nesten det for å få med meg SAS virtual-turene også. Det blir i MSFS20 som det ble i FSX over mange år merker jeg... tusenlappene smyger seg ut av konto og inn til diverse flightsimrelaterte addons Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.