Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 11. mars 2021 Premium Medlem Skrevet 11. mars 2021 Er det bare meg som synes værhane effekten (på bakken) er alt for sterkt simulert i MSFS? Selv ved taxing på fast, tørr grunn med et nesehjul fly værhaner flyet ved det minste vindpust av crosswind. (Nesten umulig å holde rett) Jeg har god erfaring med feks C-172 i virkeligheten, og den er ikke i nærheten av å værhane sånn som i simmen. Selv sjøfly, som jeg også fløy i sin tid, værhaner mindre.😂..(I P3D synes jeg ikke dette var så fremtredende) Har ikke sett noen andre som klager på dette, så bare lurer.✈️ 1 Siter
MagTvei Skrevet 11. mars 2021 Skrevet 11. mars 2021 Kanskje derfor jeg må slå av vindlaget på bakken for å unngå vingetuppskraping med Spitfire? 1 Siter
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 11. mars 2021 Forfatter Premium Medlem Skrevet 11. mars 2021 3 minutter siden skrev MagTvei: Kanskje derfor jeg må slå av vindlaget på bakken for å unngå vingetuppskraping med Spitfire? Det kan nok tenkes ja. Dessuten er halehjulsfly mye mere utsatt for dette i utgangspunktet. 2 Siter
Andrew Thomsen Skrevet 12. mars 2021 Skrevet 12. mars 2021 16 timer siden skrev Hans Erik Bye: Er det bare meg som synes værhane effekten (på bakken) er alt for sterkt simulert i MSFS? Syns den er helt på trynet ja. 2 Siter
Premium Medlem Hans Erik Bye Skrevet 12. mars 2021 Forfatter Premium Medlem Skrevet 12. mars 2021 1 time siden skrev Andrew Thomsen: Syns den er helt på trynet ja. Godt å høre, begynte å tro det bare var meg. Men de her inne som har fløyet i virkeligheten, er jo nødt til å føle at det er unaturlig. 👍 3 Siter
Arild_Pedersen Skrevet 12. mars 2021 Skrevet 12. mars 2021 Tidvis lurer man på om man er på Liseberg og Tusenfryd, eller faktisk på en flyplass:) 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.