Jan Ove Larssen Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Jeg får konstante flightsimulator.exe-relaterte crash etter noen minutters flyging i hver flight etter siste oppdatering. Noen tips til fix? 🙂 Har tatt ut innholdet i community-mappa før den ble installert, som normalt anbefales. Mvh Jan Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 21. februar 2021 Del Skrevet 21. februar 2021 Sletta manual caching dersom du har det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ove Larssen Skrevet 21. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2021 Takk for tips! Jeg hadde ikke aktivert manual caching. Men jeg forsøkte å slette en del filer i community-mappa, og det ser ut til å være mer stabilt nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Den 21.2.2021 klokken 21.38 skrev Jan Ove Larssen: Takk for tips! Jeg hadde ikke aktivert manual caching. Men jeg forsøkte å slette en del filer i community-mappa, og det ser ut til å være mer stabilt nå. Hvordan sletter man cachingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Den 21.2.2021 klokken 19.58 skrev Ø.C.H.: Sletta manual caching dersom du har det? Hvordan sletter man cachingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 24. februar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 24. februar 2021 Og sett den på igjen etterpå den går i off når en tømmerROLLING CACHE ON Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 24. februar 2021 Del Skrevet 24. februar 2021 Dersom en også har lastet ned manual cach bør man gå inn der og slette dette. Den 21.2.2021 klokken 21.38 skrev Jan Ove Larssen: Takk for tips! Jeg hadde ikke aktivert manual caching. Men jeg forsøkte å slette en del filer i community-mappa, og det ser ut til å være mer stabilt nå. OK, trodde du hadde tømt Community-mappa, men du hadde lagt tilbake filene etter oppdatering? Da er det garantert en addon eller fler som ikke er kompatibelt med den nyeste versjonen av MSFS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 24. februar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 24. februar 2021 Sjekk også at du ikke har dobbelt opp av samme flyplass eller addon da kan det gå shit 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ove Larssen Skrevet 24. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2021 Jeg fant til slutt ut at et var en eldre versjon av navigraph (både installer og navdata) som lagde kluss. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 25. februar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 25. februar 2021 Bra du fant problemet og rapporterer det her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 25. februar 2021 Del Skrevet 25. februar 2021 EGNM Leeds Bradford fra ORBX gir også foreløpig CTD. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skanky Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 Fra en tråd på Steam ang dette: It says change the extension name to .BAK from .CGL and keep whatever the name was before this Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 1. mars 2021 Det vil bety det samme som å deaktivere (fjerne) 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.