Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. februar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 7. februar 2021 MiG-21 BIS, i samme generasjon som Starfighter, men fremdeles i tjeneste. Et virrvar av ukjente instrumenter og systemer, forklart med det kyrilliske alfabetet, men heldigvis oversatt til engelsk. Likevel en håndfull å ratte omkring i en ellers fremmed verden . Hva gjør man ikke, når DCS frister med flyhistoriske godbiter . 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Tøff maskin, om mann vil vite mer om flyet kan jeg anbefale The Fighter Pilot Podcast episoden med «Air Commodore» Suren "Bundal" Tyagi som gjest, han hadde over 4000 timer i MiG-21 i det Indiske luftforsvaret. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Flotte bilder av en flott maskin! Håper det kommer flere russere til DCS. Hørte rykter om en Mig 29 full fidelity. Selv håper jeg på en Flanker på sikt. Er iallfall lov å håpe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. februar 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 7. februar 2021 MiG 21 hevder seg heller dårlig i moderne krigføring, men er et fly vi "gæmlisser" har hørt om i en mannsalder. Har også betraktet et eksemplar i hangaren til "Flymuseet" i Bodø, og var så heldig med å bli kjent med en pilot som tjenestegjorde i det Øst-Tyske flyvåpnet, hvor han hadde de fleste timene med MiG-21. Vi hadde mange, og for meg, veldig interessante samtaler om flytypen. DCS tilbyr en veldig bra modell, som er både spennende og utfordrende å fly, og nå kan man faktisk teste hele hangaren i DCS GRATIS, under "Lunar sale" ! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Nelson Skrevet 7. februar 2021 Del Skrevet 7. februar 2021 Måtte teste denne jeg også, men det ble ikke noe stor hit da jeg har alt for mange fly allerede. Blir ikke tid til å sette seg inn i alt. Var veldig bra laget da, som det aller meste i DCS er 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.