Lars Frederiksen Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Hej, Jeg har en installation af MSFS2020 Standard fra 28/8-2020. Pga PC-problemer mm har jeg ikke brugt flysimulatoren. Jeg kan se der er kommet flere opdateringer. Skal de alle installeres én efter én eller hvordan gør man det mest smart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Personlig ville jeg avinstallert, lastet ned og installert siste versjon. Da får du en versjon som er oppdatert, inklusive siste patch. Er redd du ved oppdatering av den versjonen du har på PC'n bare får den siste patch 1.12.13, men mangler de andre som har blitt utgitt tidligere. Har oppfattet at patchene ikke er kumulative, men mulig jeg tar feil? Rune_G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Frederiksen Skrevet 29. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2021 Hvor mon jeg så finder de forskellige patches eller alternativt den fulde og aktuelle version af MSFS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 10 minutter siden skrev Lars Frederiksen: Hvor mon jeg så finder de forskellige patches eller alternativt den fulde og aktuelle version af MSFS? Full versjon fra Microsoft Store. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 29. januar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 29. januar 2021 https://www.microsoft.com/en-us/p/microsoft-flight-simulator-standard-preorder/9nxn8gf8n9ht?activetab=pivot:regionofcompareeditionstab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Frederiksen Skrevet 29. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2021 Er der almindelig enighed om at slette den oprindelige version og istallere det hele påny? Eller kan jeg nøjes med at installere den sidste patch? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 29. januar 2021 Del Skrevet 29. januar 2021 Med en så gammel installasjon, så hadde nok jeg personlig reinstallert hele simulatoren. Usikker på om oppdateringene er kumulative, så jeg vil tro det tar lengre tid å oppdatere enn å reinstallere... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Frederiksen Skrevet 29. januar 2021 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2021 Tak for alle svarene. Glæder mig til at komme i gang med MSFS2020! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 30. januar 2021 Del Skrevet 30. januar 2021 Husk å søke gjennom både C-disken og den disken som MSFS ligger på og slette ting derfra. De fleste "uønskede" files heter noe med FligtSimulator. Men ikke alle de du finner MÅ slettes. Viktigst med full "clean" er hvis du har tenkt å installere på annet sted enn forrige. Jeg har re-installert 2 ganger, og godt fornøyd. Men oppdateringer etter standard og første installasjon tar tid!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.