Kjetil WombiiActual Skrevet 29. desember 2020 Del Skrevet 29. desember 2020 (endret) Lagde en fix som reduserer intensiteten på alle de røde bakkestripene i simmen, også sebrastripene. Legges i community mappa og prioriteres da over standardfila. Inneholder en modifisert Asobo tekstur med redusert intensitet på rødfarge og lagret som Color+Alpha BC7 DDS. https://drive.google.com/file/d/1REjjRAeVQV71nqJ80FuXymVm133_SgN-/view?usp=sharing Endret 29. desember 2020 av Kjetil Garpestad 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 29. desember 2020 Del Skrevet 29. desember 2020 Takker! Var temmelig frustrert da jeg ikke fant denne texturen selv i Steam versjonen før jeg reiste til sjøs. Funker den og i spesifikk scenery fil? Den vil ikke ytterligere redusere den custom texturen jeg alt bruker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 29. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2020 Det fungerer helt fint. Dette er bare en endring av default tekstur, så dersom du har satt egen tekstur på painted lines så blir de ikke påvirket. Dette er eneste måten jeg har funnet som fungerer for å redusere intensitet på painted hatched area siden vi ikke kan sette custom på den. Endrer bare standard wide/slim red line og hatched area. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 30. desember 2020 Del Skrevet 30. desember 2020 "Legges i community-mappa og prioriteres da over standardfila." Kanskje et betimelig spørsmål fra oss amatører: Hvordan bestemmer man prioritet i denne mappa? Hos meg så vises innholdet i alfabetisk orden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 30. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2020 Beklager, ignorer det. Det jeg mente var at innholdet i community mappa automatisk alltid prioriteres over standardinnhold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 30. desember 2020 Del Skrevet 30. desember 2020 Javel. Da ignorerer jeg dette og er takknemlig for rask respons. 😍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.