cptseiersten Skrevet 13. desember 2020 Skrevet 13. desember 2020 For å sjekke ut det nye ENDU sceneryet. Ser meget flott ut! Stor takk til alle som lager så fine flyplasser her i Norge👍 Strålende flyvær, og turen var helt uten krøll😎 6 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 13. desember 2020 Premium Medlem Skrevet 13. desember 2020 Flott tur og fine bilder i riktige lysforhold , og veldig bra scenery av Bardufoss 1 1 Siter
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 13. desember 2020 Premium Medlem Skrevet 13. desember 2020 54 minutter siden skrev Ernst K.Furuhatt: Flott tur og fine bilder i riktige lysforhold , og veldig bra scenery av Bardufoss Jeg kan ikke si annet en at det er, fabelaktig, realistisk. 😊 1 Siter
Dag Baardsen Skrevet 14. desember 2020 Skrevet 14. desember 2020 Flere som har funnet Babcock-liveryet Kjører som regel denne med DFL-callsign - "Mediflight" er et atskillig bedre callsign enn "Norse" 🙄 1 Siter
Kim Kristensen Skrevet 14. desember 2020 Skrevet 14. desember 2020 Kan nesten se huset mitt i bildet nr. 3, nr. 7 også forsåvidt selv om jeg bare besøker der. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.