Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. november 2020 Premium Medlem Del Skrevet 25. november 2020 Som en liten test etter siste oppdatering , tok jeg en flight fra KPGA Page Muni til UT25 i den berømte Monument Valley. For sikkerhets skyld valgte jeg den modifiserte Turbo Bonanza`en, og den fungerte etter alle forventninger. Det ble en tur helt fri for problemer og med konstant hakeslepp. Må innrømme at MSFS2020 virkelig begynner å skinne, og omsider var det en rein nytelse å gjennomføre en enkel flytur i et spektakulært landskap. Mye av æren går selvsagt til Turbo Bonanza`en, som oppfører seg langt på vei som et fly skal, så nå er det bare å håpe at flere utviklere begynner å melde seg . 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 Ligner endelig ganske mye på Aerofly FS2 :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 Wow 👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 Spektakulært og en tur jeg må notere meg bak øret som opplevelsestur til VR-eventyret. Godt å høre at addonsmaskiner er på vei inn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 Supert! Har også flydd litt vestafor i dag, og mye i usa ser strålende ut nå!😃 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. november 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 26. november 2020 Sitat Godt å høre at addonsmaskiner er på vei inn Ja, men nå ser det ut som vi må vente enda lenger. Siste oppdatering "ødela" autopiloten på Robert Youngs modifiserte fly, så nå utsettes hans DA62 igjen . Heldigvis er Turbo Bonanza V3 fortsatt tilgjengelig, og den er herlig å håndfly VFR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.