Gå til innhold

Køln/Bonn


cptseiersten

Anbefalte innlegg

Alså, helt enig. Mye som ikke virker, real weather, traffic, fly egenskaper, tja jeg kan jo fortsette. Men, lekkert når det funker da. VFR med Cessnaen har vel blitt mitt nye................ Kyst og fjord ( noen feil finnes men ). Som sagt, lekkert, men skal de ikke begynne å ha fokus på det tekniske i simmen snart. Flott å se på, men funker det, nei, det gjør ikke det.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden skrev Morten Aalberg:

Som sagt, lekkert, men skal de ikke begynne å ha fokus på det tekniske i simmen snart. Flott å se på, men funker det, nei, det gjør ikke det.

Ja, er på tide å få fikset bugs og feil i motorsimulering og propell (stempel og turboprop) samt få SDK mer operativ. Ellers så savnes jo ting som fiks for såkalte "spikes" i terrenget og håpløs mesh enkelte steder. Så forøvrig siste Q&A at mye er på gang og kommer. Men, simmen ble lansert alt for tidlig og resultatet av det er at vi må vente litt mens simmen modnes. Er en del tekniske ting som må utbedres i tillegg til alt dette. Hos meg er FS2020 på hold inntil videre. Men at dette her blir bra på sikt er det ingen tvil om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, enig med deg Jan Reidar når det gjelder flyene. Men ikke ang at simmen ble lansert for tidlig. Ja litt kjedelig spikes spesielt her i norge, og forskjellige bugs her og der, men det er så mye som ser fantastisk ut! Så mange steder man kan fly. Jeg flyr ca 2-3 timer daglig, og koste meg bra med alle super flyene i p3d, men grafikken ødela realisme følelsen. Fantastisk hobby det her!, og noen liker best nøyaktig realistiske fly, og noen er mer opptatt av det visuelle. Smaken er som baken, og for meg er dette den beste flysimulatoren. Har fortsatt p3d med hundrevis av addons, men får meg ikke til å starte den igjen....(x-plane har jeg aldri prøvd da...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...