Jan R. Storelvmo Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Omsider var F-16 på plass i hangaren! Puh, nedskutt av Mig 21 over grensen mellom Israel og Syria. Må vist hente frem gamle Falcon 4.0 ferdigheter, og ikke minst, lære meg denne her på nytt. Alt for mange år siden jeg lekte meg med F-16 i Falcon 4.0 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. november 2020 Premium Medlem Del Skrevet 1. november 2020 He he, heftige greier disse blåselampene. Æ har ikke våget meg på F-16 enda, men benyttet "halloweensalget" til å investere i en Viggen 😵 ......tror jeg holder meg til WW2 ei stund til 😕 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 1. november 2020 Forfatter Del Skrevet 1. november 2020 Godt fornøyd med kjøpet. 30% rabatt. Lenge ønsket meg F-16, er jo en rakett i forhold til F-18 og flere andre mer moderne jagerfly 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. november 2020 Del Skrevet 1. november 2020 Og så MiG-21 da gitt, selve maskinen F-16 ble designet for å utkonkurrere Forøvrig et godt kjøp av @Ernst K.Furuhatt også, Viggen er knallbra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 1. november 2020 Forfatter Del Skrevet 1. november 2020 31 minutter siden skrev Fredrik Edvardsen: Og så MiG-21 da gitt, selve maskinen F-16 ble designet for å utkonkurrere Forøvrig et godt kjøp av @Ernst K.Furuhatt også, Viggen er knallbra! Jepp, aaaalt for mange år siden jeg fløy Falcon 4.0 nå så jeg var helt blank. Ble litt trykking og styr før jeg fant ut av radaren og litt basic F-16 systemer. Og ikke minst fikk satt opp kontrollene riktig. Etter det så ble det straks litt mer kjipt å fly Mig 21 Selv 4 mot 1 😎 Nå blir det muligens Harrier neste. Men tror det får vente til romjuls/januar salget. Har mer enn nok å henge fingrene i en stund fremover nå med både A-10C II, F-18 og nå også F-16. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Øystein Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 (endret) Fristet som bare det, men har mer enn nok å henge fingrene i med A-10en i DCS 😁 Endret 2. november 2020 av Per Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 2. november 2020 Forfatter Del Skrevet 2. november 2020 2 timer siden skrev Per Øystein: Fristet som bare det, men har mer enn nok å henge fingrene i med A-10en i DCS 😁 Jepp, det har du en god stund fremover A-10C var den første modulen jeg kjøpte til DCS og den jeg kan best. Til CAS oppdrag finnes det ingen over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.