Morten Aalberg Skrevet 30. oktober 2020 Del Skrevet 30. oktober 2020 Ja her ble det plutselig mye lys ja. Juletrær i lufta og veier likeså. Må vel komme en oppdatering når det gjelder dette. Tror Jo Erlend må ta en kikk. Synes forøvrig at det er voldsom med lys fra veier osv. De røde markeringslysene er jo kommentert tidligere selv av microsoft men det er mange av de og de henger med fortsatt. Ja ja, det blir vel en ordning en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 30. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 30. oktober 2020 Det er noe rart ja. Men det kan ikke ha noe med den nye patchen å gjøre. Jeg har hatt samme fenomenet hele tiden rundt Skien, mens jeg har jobbet med Geiteryggen airport. Lysene har vært strødd i lufta annenhver gang jeg starta simmen. Noen ganger er det som det skal være. Andre ganger henger lysa langt pokker i vold oppe i lufta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Brønstad Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Dette er en feil som ligger hos Asebo, de er klar over dette og jobber med saken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomkrist Skrevet 21. november 2020 Del Skrevet 21. november 2020 Kjøpte værnes via store microsoft. Men får ikke oppdatert den. Den ligger ikke i biblioteket der man kan oppdatere. Vigra ligger der. Noen som vet hvorfor ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.