Frank Kristiansen Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Tenkte jeg skulle teste denne... Unreal Weather API Key 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 20. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 20. oktober 2020 Har du fått prøvd den? Han hevder den er bedre enn default?! Jeg får prøve selv også! 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 20. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2020 1 minute ago, Kjetil Håvan said: Har du fått prøvd den? Han hevder den er bedre enn default?! Jeg får prøve selv også! 🙂 Den ligger aktiv, og jeg ser at den forandrer vær - men jeg er usikker på om den er så mye bedre enn default. Testet et par dager i morgentåka på Østlandet, og fikk dessverre knallblått både på Gardermoen og Kjeller selv om METAR varslet tåke både her og der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 20. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 20. oktober 2020 Hmm. Ok. Da er jeg kanskje litt avventende likevel. Jeg trenger bare godt vær når jeg jobber med bushstriper. 😂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 REX Weather Force til MSFS2020 ser ut til å fungere. Hadde en fin tur med i kveld med TBM930 fra ENCN til ESGG og været som ble generert stemte med virkeligheten😊 Rune_G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Øystein Skrevet 21. oktober 2020 Del Skrevet 21. oktober 2020 Jeg testet "Unreal Weather" her om dagen og ble ikke kjempeimponert. Du kan ta "reroll" av været og det forandrer seg ganske mye hver gang, selv om METAR er lik. Med den lille testingen jeg gjorde synes jeg skyene MSFS genererte, var mer naturlige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 21. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 21. oktober 2020 Jeg kjøpte REX weatherforce en gang for mye. Jeg ser på fora rundt om at den fremdeles er alt for buggy. Hvis det tar 2 år igjen å få den noenlunde (de greide det jo ikke på 2 år med p3d versjonen) grei. Da skal jeg vurdere den. Men den bør helst fungere tilnærmet prikkfritt. Ellers kjører jeg heller default. At været må være akkurat som nå, det er ikke viktig egentlig. Ikke for meg. Poenget må være at værmodellene fungerer som i virkeligheten, mener jeg da. 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 21. oktober 2020 Premium Medlem Del Skrevet 21. oktober 2020 Jeg vil ha været som er på utsiden av vinduet mitt og ikke gårsdagens vær eller fritt levert fra fantasien Skyene syntes jeg er rimelig bra som de er og vil bli lettere å bdømme når en kan se ut vinduet og sammenligne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 23. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2020 Ser ut som den fungerer bedre etter update 1.6. Nå ser været på Kjeller mer ut som det jeg kan se ut av vinduet 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.