Gå til innhold

Problemer etter siste patch. #4?


Inge Jenstad

Anbefalte innlegg

Frustrert!

Jeg blir av og til litt "pisted off" etter nye patcher og oppgraderinger fra Micro$oft.

For det første så er sceneries skjemmet av digre hauger og helt umulige og direkte skjemmende "flattens"? Og nå ved siste oppstart, så har min Thrustmaster mistet alle (usikker på alle?) innstillinger. Er dette typisk Micro$oft, eller er det på linje med de vi har sett fra den kanten siden jeg begynte med Windows tilbake til sent 80-tallet. 

Nå må jeg tilstå at Windows med alle sine oppgraderinger og nye versjoner har vist seg mer gjennomført korrekte enn det jeg nå opplever med FS2020.

SKUFFET!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Jan Reidar Storelvmo said:

Har du fått forhåndstilgang på patch #4? :PDen slippes jo ikke før til uka.

Mener det var patch #4 som kom opp i går da jeg etter lengre tid (14 dager, he he er lang tid) startet FS2020. Men kanskje jeg tar feil. For jeg re-installerte for et tre - fire uker siden. Og etter dette skal man vel automatisk MÅTTE ta imot oppgradering.

Kan man finne ut hvilken versjon og hvilket nivå simulatoren er per dags dato?

Ellers takk for svar, cpt. Storelvmo (høres ut til at du har aner litt lengre nord i landet. Bodde i Mo i 6 år).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...