Gå til innhold

Bergen og Trondheim i MSFS2020


Anbefalte innlegg

Bergen og Trondheim (godt blandet). Det begynner virkelig å komme seg nå. Klarte til og med å plukke ut huset mitt, selv om dette ikke stemmer helt med virkeligheten. Litt rart med båter langs kai og i båtforeninger som er delvis nedsunket (det er jo ingen 3D modeller). Nå håper jeg bare at noen tar tak i bygningene på Flesland.

Skjermbilde (82).jpg

Skjermbilde (63).jpg

Skjermbilde (85).jpg

Skjermbilde (83).jpg

Skjermbilde (90).jpg

Skjermbilde (70).jpg

Skjermbilde (74).jpg

Skjermbilde (97).jpg

Skjermbilde (76).jpg

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forekommer meg at elevation data ikke er helt korrekt. Synes at høydeforskjeller så bedre ut i P3D. Jeg reagerte spesielt etter en tur fra ENHD/Karmøy hvor øyer og deler av terrenget så ut som pannekaker fra luften. Jeg har de fleste innstillinger satt til High og Ultra i oppsettet (ingen på medium eller lavere). Dersom man ser på bildene fra Trondheim (hvor Munkholmen er synlig), så ser man litt av det som jeg sikter til. Det er også mørke render rundt holmer og skjær med noen udefinerte bølgemønstre.

Endret av Gunnar van der Meeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Kjetil Håvan skrev:

Det er vel ikke perfekt, men likevel en million ganger bedre enn P3D. Synes jeg da. 🙂

Dette er nok den beste flysimulatoren i sin opprinnelige form som jeg har hatt (defaultutgaven av P3D var ikke i nærheten av dette). Så får vi bare håpe på at tredjepartsutviklerene og de mange som lager freeware får boltre seg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
1 time siden, Gunnar van der Meeren skrev:

Dette er nok den beste flysimulatoren i sin opprinnelige form som jeg har hatt (defaultutgaven av P3D var ikke i nærheten av dette). Så får vi bare håpe på at tredjepartsutviklerene og de mange som lager freeware får boltre seg 😊

Det er sant. Vi får håpe Asobo/MS tar tak i stolpevannene, blurry texturer, og litt bedre mesh flere steder i neste update. Samtidig hevdes det at de jobber med watermasks også, for å kunne se for eksempel korallrev og grunner, der hvor det er det. Det blir saker. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...