Sauron Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Hei! Skulle lage meg en flight fra Island (Keflavik) til Norge og opplever at simulatoren crasher (avslutter FS2020) en stund etter å ha trykket "FLY". Satt lenge i går og prøvde ulike fly etc og tenkte at jeg måtte installere alt på nytt. Oppdaget etterhvert at dette kun skjer på Island...så langt jeg har fått testet i alle fall. Noen som har opplevd lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 1. september 2020 Kjent problem mange som opplever det samme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomkrist Skrevet 1. september 2020 Del Skrevet 1. september 2020 Da vet jeg hva som skjedde på Søndagen. Prøvde akkurat det samme Hehe, jaja, nei det er endel bugs å rette opp i for Microsoft. Det jeg er redd for, med tanke på hvordan de utfører oppdateringene sine håper jeg de ikke lager nye når neste oppdatering kommer. Microsoft er jo kjent at for hver 30 feil de retter opp, innfører de 20 nye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Isaksen Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Prøvde selv flight fra Island(Keflavik) noen ganger, men ga opp etter at fs krasjet hver gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.