SkyKaptn Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Flott med kurvet rullebane men her går det jaggu opp og ned som en berg-og-dalbane. Noe utfordrende å suse bortover med 120+ knop og holde frokosten på plass🤣 Blir vel fikset etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Å? Ut fra hva jeg har sett ser den ganske lik ut med virkeligheten, for den er ikke flat for å si det mildt, varierer med flere høydemeter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkyKaptn Skrevet 29. august 2020 Forfatter Del Skrevet 29. august 2020 Hm. Da får vi finne fram en spade da istedenfor SDK🤪 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Her ser du godt at den er lagt i fra flat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkyrje Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 På 29.8.2020 den 13.51, Fredrik Edvardsen skrev: Her ser du godt at den er lagt i fra flat. Må si jeg savner Bodø og støyen fra jagerfly. Er 20 år siden jeg flytta derfra. Er vel ikke så mye god lyd der nå lenger som det var før i tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 31. august 2020 Del Skrevet 31. august 2020 Nja, det er fortsatt en del aktivitet med F-16, og diverse utenlandske besøkende - her på Sør-østlandet derimot har det blitt veldig stille... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.