Christer 72 Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Noen som vet hvordan eller hvor jeg kan bestille Fs2020. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Søk opp Microsoft Store i startmenyen av Windows Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer 72 Skrevet 2. august 2020 Forfatter Del Skrevet 2. august 2020 Ok, takk for raskt svar😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Eventuelt fra Steam. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 2. august 2020 Del Skrevet 2. august 2020 Kan kjøpes fra www.flightsimulator.com Steam er greit for vanlige pc spill, men personlig ville jeg holdt meg unna steam når det kommer til flysim. Det gjelder også X-plane og DCS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Når det gjelder DCS er jeg enig, men personlig vil jeg ha minst mulig å gjøre med Microsoft store, så det blir Steam her. Det blir uansett bra å få en skikkelig updater og ikke måtte holde på å laste ned individuelle patcher som til P3D. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Så lenge de ikke kjører samme stil som Rockstar og Ubisoft, der Steam må brukes for å launche MS Store som så launcher simmen. Det er til å bli gal av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.