Marius Sparby Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Growling Sidewinder slapp denne videoen i natt, hvor han flyr den kommende P-47D'en som kommer "snart" (Two Weeks™). Denne blir rett og slett nydelig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 31. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2020 Og her er tilsvarende video fra Spudknocker. Normalt sett er jeg ikke så hyppen på WW2-modulene selv om jeg har Spitfire'n til DCS, men denne er en jeg faktisk vurderer å plukke opp. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sundsbø Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Håper etterfølgeren, the "Thunderbolt Amphibian", snart kommer også Marius! Bedre kjent som Republic RC3 Seabee: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 31. mai 2020 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2020 Kommer neppe til DCS, men det kunne jo vært en interessant modul for Search and Rescue Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 (endret) Jeg sier også at jeg ikke er så gira på andre verdenskrigs-moduler, men ender alltid opp med å kjøpe dem likevel. Og Thunderbolten er jeg faktisk litt gira på, men jeg ser jeg enda mer frem til Mosquitoen. Endret 31. mai 2020 av Fredrik Edvardsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Nytt kart blir bra! Er det noe som trengs i DCS så er det flere kart 👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 1. juni 2020 Del Skrevet 1. juni 2020 14 timer siden, Jan Reidar Storelvmo skrev: Nytt kart blir bra! Er det noe som trengs i DCS så er det flere kart 👍 Absolutt, men akkurat dette føler jeg er litt bortkastet tid og resurser. Vi har allerede et Normandy-map og The Channel dekker det samme området, bare litt lenger nord. Hadde de enda laget en moderne-ish versjon av mapet også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.