Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 28. mai 2020 Premium Medlem Del Skrevet 28. mai 2020 Det handler om å være smart! Denne familien har fått en ferie som tilhører sjeldenheten. Kanskje en drøm for mange av oss her inne, og i tillegg får refundert deler av ferien. Jeg er misunnelig. https://www.dn.no/luftfart/dubai/pakkereiser/fikk-ferieturen-odelagt-av-jagerfly-krigsskip-med-tanks-og-bombing-far-erstatning-av-reisebyraet/2-1-815811 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. mai 2020 Del Skrevet 28. mai 2020 Jeg også, jeg kunne ha betalt for å få med meg det der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Tore Duås Skrevet 28. mai 2020 Del Skrevet 28. mai 2020 Svartte altså, at jeg ikke visste dette den gangen det smalt bomber rundt beina mine i Bahrain... 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.