Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. november 2019 Premium Medlem Del Skrevet 14. november 2019 Min karriere i RAF er i gang, og foreløpig har det gått min vei, men gjennomsnittsalderen tilsier at motstanden øker framover 😯. De fleste har vel allerede gjenkjent at simmen er IL2-Bodenplatte. Må si jeg er mektig imponert over underholdningsnivået og atmosfæren, og det er lenge siden jeg har hatt det så gøy med min flyinteresse. Flymodellene er fullt på høyde med det vi er vant med fra FSX / P3D, og det gjør det inspirerende vanskelig med luftkamper. Her er nok av flytyper å velge blant, og foretrekker man bare flyvning fra flyplass til flyplass, så er det selvsagt mulig å unngå å delta i krigen. Men det er først når man melder seg til tjeneste, at simmen våkner til liv, da havner man midt i et "inferno" av aktiviteter. Jeg har alltid hatt sansen for Tempesten, så jeg valgte meg en skvadron som var oppsatt med denne fabelaktige jageren, og for tiden er det mye eskorteflyvninger fra flybasen Volkel i Nederland. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 Fine bilder, som vanlig, Ernst - er B-25 ny? Kan ikke huske at de var med tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 15. november 2019 Del Skrevet 15. november 2019 (endret) B-25en er vel kun AI fåreløpig? Endret 15. november 2019 av Kim Kristensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. november 2019 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. november 2019 Ja, B-25 er ny, men bare som AI foreløpig. Det ryktes at den blir flybar i en senere oppdatering, men ingen ting bekreftet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 16. november 2019 Del Skrevet 16. november 2019 Douglas A-20 er vel tilgjengelig da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. november 2019 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 17. november 2019 Sitat Douglas A-20 er vel tilgjengelig da? Jada, den har vært her ei stund, og det er en del oppdrag for denne arbeidshesten også. Ganske imponerende slagstyrke, og den kan flys mer heftig enn den ser ut som, men for min del foretrekker jeg Spit`n eller aller helst Tempest`n . Joda, Mustangen byr på saftig kvalitet og Dora`en er absolutt ikke å spøke med, så her er det mye underholdning for den som liker "autentisk" flyhistorie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.