Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 31. august 2019 Premium Medlem Del Skrevet 31. august 2019 Nærmere bestemt T-38 A ADV PBR. Et av de fineste flyene som er designet, og som de fleste norske jagerpilotene har vært innom under sin utdannelse. Både i Starfighter-perioden og fremdeles i dag ! MILVIZ er blitt en av mine favoritter i utvikling av gode modeller til P3D4, og T-38A har vært trofast følgesvenn i mine hangarer, helt sideen FSX. MILVIZ har også laget en T-38C med moderne instrumentering, men jeg er såpass gammel at jeg foretrekker den originale T-38. Behøver neppe å si så mye om flyegenskaper, texturer og lydkvalitet, bedre får man ikke til P3D4 . 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Nydelig som alltids den der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Har denne jeg også,men sliter med endel bugs,bl.a fravær av instrumentbelysning,kan kun fly i dagslys,så jeg er ikke så veldig glad i denne,hehe. Ellers så må det være litt av en sim du har,mange av bildene ser ut som de er fra virkeligheten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Ernst, kan du huske om lysspill på ENBO ble bedre etter siste AoN? Har en liste der jeg har tatt Rygge til Bergen tror jeg, men vet ikke lenger om jeg la til dynamic lighting ENBO. Flott maskin forøvrig, så de mye tidligere i mitt liv, sammen med Phantoms, Viggen og Draken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 31. august 2019 Del Skrevet 31. august 2019 Edit:Har den gamle versjonen,T-38 Jet Trainer,ikke den nye som vist i denne tråden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 1. september 2019 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. september 2019 Sitat Ernst, kan du huske om lysspill på ENBO ble bedre etter siste AoN? Sannelig om jeg vet, flyr som oftest i dagslys, og er usikker på forskjellen med dynamic lighting . Er fortsatt kjempefornøyd med ENBO uansett lysforhold, og legger ved noen skumringsbilder, så kan du se selv . Sitat fravær av instrumentbelysning,kan kun fly i dagslys,så jeg er ikke så veldig glad i denne,hehe. Ser du har den gamle versjonen. Jeg har hatt alle siden FSX, også ADV, og det er betydelige forberinger med REDUX-utgaven. Bl.a. er flyegenskapene i eget "program" utenfor P3D4, så nå flyr den mer "forutsigbart" og ikke så "nervøst" som tidligere. Det er også belysning i cockpit, selv om jeg ikke er så begeistret for det røde lyset. Ellers kan man navigere med TACAN m.m. så her er nok å leke med . Sitat Ellers så må det være litt av en sim du har,mange av bildene ser ut som de er fra virkeligheten Jotakk, det er P3D4, og den er jeg svært fornøyd med. Har en noe tilårskommen PC, men simmen fungerer meget tilfredsstillende, helt uten "tweaking", og hangaren er rimelig full av scenery og fly Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.