Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. desember 2018 Premium Medlem Skrevet 16. desember 2018 ......men full RealAir-kvalitet på Diamond D62. Sean fortsetter alene med den eventyrlige kvaliteten fra RealAir, og har valgt dette spesielle flyet som første utgivelse under navnet http://vertxsim.com/ . Ikke det peneste flyskroget jeg vet om, og jeg er heller ikke spesielt begeistret for nymotens instrumentering, men du verden så vakkert denne modellen flyr. Sean har gjort en formidabel jobb med realismen i alle systemer og egenskaper, så jeg falt pladask for denne "stygge andungen", og jeg må innrømme at jeg liker mer og mer den moderne funksjonaliteten og automatikken som er innebygget i dette flyet. Dette er julegaven jeg ikke forventet, og nå spørs det om det blir tid til å sette opp juletreet i år !? 4 Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 16. desember 2018 Premium Medlem Skrevet 16. desember 2018 Tror nok denne blir en "Julegave" til meg selv ja bare kvalitet fra den kanten 1 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. desember 2018 Forfatter Premium Medlem Skrevet 16. desember 2018 Beste julegaven du kan ønske deg , ubegripelig god kvalitet på denne modellen ! 1 Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 17. desember 2018 Premium Medlem Skrevet 17. desember 2018 Aner jeg at det kan være implementert pbr texturer på denne modellen allerede?! 😍 Knallfine bilder as usual Ernst! 😊 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. desember 2018 Forfatter Premium Medlem Skrevet 17. desember 2018 4 timer siden, Kjetil Håvan skrev: Aner jeg at det kan være implementert pbr texturer på denne modellen allerede?! 😍 Knallfine bilder as usual Ernst! 😊 Thank You 😊, om det er pbr eller ikke, texturene er fantastisk fine, og man skal lete lenge etter en modell i denne størrelsen som er mer troverdig. Må nok sette Milviz Cessna 310 og RealAir Duke i hangaren nå, for denne «diamanten» gir en helt spesiell flyopplevelse for lett tomotors framkomstmiddel 😍 1 Siter
Hans H Karlsen Skrevet 17. desember 2018 Skrevet 17. desember 2018 (endret) Kjøpte den da fra Carenado da den kom ut...nydelig maskin..Det eneste jeg lurer på, er hvorfor ikke APR-mode ikke funker... Endret 17. desember 2018 av Hans H Karlsen Siter
AndersLoberg Skrevet 17. desember 2018 Skrevet 17. desember 2018 Flott fly! Lett å manøvrere og det har litt fart og rekkevidde også Eneste minuset jeg kan finne per nå er mangel på navigasjonsdatabase... Det er litt synd at vi endelig får en helt ok G1000 men at den bruker P3D sin svært utdaterte navigasjonsdatabase... Gjorde et forsøk på en IFR flight på Vatsim her forleden men det viste seg å bli heller vanskelig da den mangler SID/STAR og en hel drøss med waypoints. Ellers en fantastisk fugl og en job well done! Anders Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 17. desember 2018 Skrevet 17. desember 2018 13 minutter siden, Hans H Karlsen skrev: Kjøpte den da fra Carenado da den kom ut...nydelig maskin..Det eneste jeg lurer på, er hvorfor ikke APR-mode ikke funker... Dette her er ikke Carenado sin maskin. APR mode funker nok ikke fordi det er Carenado, hehe. Dem er ikke akkurat kjent for å produsere stort mer enn eye-candy desverre. Men Vertex modellen som Ernst viser øverst her virker veldig lovende 1 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. desember 2018 Forfatter Premium Medlem Skrevet 18. desember 2018 6 timer siden, Jan Reidar Storelvmo skrev: Dette her er ikke Carenado sin maskin. APR mode funker nok ikke fordi det er Carenado, hehe. Dem er ikke akkurat kjent for å produsere stort mer enn eye-candy desverre. Men Vertex modellen som Ernst viser øverst her virker veldig lovende Ja absolutt. Det er en helt annen dimensjon enn det Carenado holder på med 😉 Har ikke utnyttet G1000 til annet enn kortere turer, men allerede her er det stor nytteverdi med kart som ikke stjeler frps. Ellers har Vertxsim tryllet med flyfeelingen på samme måte som RealAir var kjent for ☺️ 2 Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 18. desember 2018 Premium Medlem Skrevet 18. desember 2018 11 timer siden, Hans H Karlsen skrev: Kjøpte den da fra Carenado da den kom ut...nydelig maskin..Det eneste jeg lurer på, er hvorfor ikke APR-mode ikke funker... Virker nå her kan ikke svare for Carenadomodellen for den har jeg ikke ....men kan være litt tricky å finne ut av her er jeg på apr mode inn til Kjevik 1 Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 18. desember 2018 Premium Medlem Skrevet 18. desember 2018 her er en bildesnutt jeg lagde litt her og der og en tur ENNO-ENCN Diamond D62_Middels.mp4 1 Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 18. desember 2018 Skrevet 18. desember 2018 1 time siden, Robert Hulthin skrev: Virker nå her kan ikke svare for Carenadomodellen for den har jeg ikke ....men kan være litt tricky å finne ut av her er jeg på apr mode inn til Kjevik G1000 er ganske kompleks og er litt å sette seg inn i. Men den er en drøm å fly når du først har lært den. Husker fra min tid i USA, der hadde dem nesten helt nye Cessna 172 SP med G1000 som vi fikk fly når vi skulle ta instrument rating. Noe av det jeg likte best var at en diamant viser track når du flyr og det gjør holding ganske mye enklere enn det ellers hadde vært når det er litt vind. 1 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. desember 2018 Forfatter Premium Medlem Skrevet 18. desember 2018 5 timer siden, Robert Hulthin skrev: her er en bildesnutt jeg lagde litt her og der og en tur ENNO-ENCN Diamond D62_Middels.mp4 Kjempegreier, du fikk fram modellens kvaliteter mye bedre enn mine stills 😊 1 Siter
Andrew Thomsen Skrevet 18. desember 2018 Skrevet 18. desember 2018 Artig å se du er innom ENCN. Jeg begynner såvidt (etter måneder med TrainSim galskap) å peile meg litt inn på P3D igjen. Si meg ... hva er marsjhastighet på denne, er den i nærheten av Realair Lancair Legacy? Jeg kan like småfly, men kun om de går som raketter 😛 Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 18. desember 2018 Premium Medlem Skrevet 18. desember 2018 ute med den nå marsjer på 95 % GS 206 i 14000 ft 164 Kias Skal du ha raske småfly TBM 850 FL310 så går det nesten som bussene 😉 1 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 18. desember 2018 Forfatter Premium Medlem Skrevet 18. desember 2018 Yepp, æ kuska rundt med ca 160 knots i fjellhøyde Bodø-Kiruna, men den oppgis å kunne fly 190 Knots i 14000 fot, og det er jo brukbart. Og så er den jo spesiell med to turbocharged 180 hp jet-fuel diesel motorer . Fantastisk lydkvalitet, vingeflex og hærrlig flyfeeling 1 Siter
Andrew Thomsen Skrevet 18. desember 2018 Skrevet 18. desember 2018 Thx guys, får vel gå for denne, da den og liker seg i høyden😎 Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 19. desember 2018 Premium Medlem Skrevet 19. desember 2018 Herremindag for et bra fly. Jeg er redd visaen får kjørt seg nå i kveld! Why why why! 😭😭🤣😂😂🤣😂😂 Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 21. desember 2018 Premium Medlem Skrevet 21. desember 2018 Jaja... Da var det gjort. Visaen dratt, og nye Vertx DA 62 er i stallen. Må prøves i helga. Men det ser ut som man må sette seg inn i fagstoff langt som et vondt år! 🤣😂 Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 21. desember 2018 Premium Medlem Skrevet 21. desember 2018 Lett å fly trenger ingen stor bok men tar litt tid å finne ut av G1000 ved selvstudie Fly den på 92/95 % maks cruice og min 70kn på desent Flaps på 132-119kn og max gear på 162kn så har du grunnverdiene etter litt trening med den så er du klar for denne som vises på videoene https://orbxdirect.com/product/nzmf 😉👍 https://www.youtube.com/channel/UCYDO8_1njznTbsyJKEr3X2g https://screenshots.firefox.com/KbW2O7UwOAnTAhKX/orbxdirect.com 1 Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 21. desember 2018 Premium Medlem Skrevet 21. desember 2018 Filmsnutt fra turene der jeg prøver å bli kjent med DA62 alldeles herlig maskin Bli kjent med DA62_Middels.mp4 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.