Gå til innhold

Air Europa PMI - BCN - PMI


Anbefalte innlegg

God kveld! 

 

Tok en tur med doningen fra Mallorca til fastlandet - Barcelona El Prat og tilbake.

 

0YS6f4i.png

Boarding på tid. :) 

T059e2D.png

Venter på at bagasjen skal ankomme. Condor har for øvrig akkurat ankommet med sin A320 fra Tyskland bak oss.

B0DQowH.png

Vi er strax klare for push back. En SAS A321 kan skimtes i bakgrunnen. Tenker den skal til CPH.

b2uQBUy.png

Mw6VdEE.png

3OTlLL0.png

Utsikt fra terminalen. SAS A319, Condor 757-300, SAS B738, Germanwings A320 og Condor A320 kan alle skimtes i bakgrunnen.

6Oipbtm.png

SLTA7qq.png

Mallorca glir under oss. Litt turbulens rett etter avgang. Ganske normalt over dette ferieparadiset. 

xCGkaKq.png

Setter kursen til fastlandet. Klart vær i dag, dog litt motvind. 

CQkQiPR.png

Ankommet BCN og parkert ved siden av en "Company Aircraft". Barcelona er en av basene til AEA. 

Ds7dewz.png

Iberia A319 parkerer på fjernpark bak oss. Usikkert hvor maskinen ankom fra. 

Dke71ou.png

7sY2GrW.png

Vi gjør oss klar for ny boarding for retur til PMI.

lGYgB2f.png

kq1AIiF.png

cOz7tTS.png

Ankommet PMI. Mørket har begynt å sige inn. Dessverre ingen dynamic lights da de dreper performance i hele simmen.

Wgw9ryq.png

bQ2yQLf.png

Bvk7o95.png

Parkert for natten. Takk for turen :) 

 

Har AI traffic på 100% og ting flyter helt knirkefritt etter oppdatering til V3. Dog får jeg ikke dynamic lights til å funke. Opplevelsen og performance går helt i bånn.

Om noen har tips så tar jeg i mot med stor takk! :) Dog ser ikke ting så ille ut uten denne lys funksjonen, så er ikke noe "must have" for min del. Og man kan jo ikke alltid få i pose og sekk :) 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Torbjørn M skrev:

Heisann! Knallflotte bilder :) Er det tomato-shade du bruker for å få slike refleksjoner? 

Tusen takk for det :)

Nei faktisk ikke. Har tweaket i årevis etter en setting jeg liker å ser endelig ut til å ha funnet riktig for min pc. Har installert Matt Davies sin preset for PTA. Ellers masse justeringer i grafikkmotoren.

Som sagt, prøvd og feilet masse fram og tilbake. 

 

1 time siden, Ernst K.Furuhatt skrev:

Artig når noen går så detaljert til verks,  nesten så man kan bestille chartertur herfra :D .

Elsker detaljer ;)

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...