Jan Tore Pettersen Skrevet 3. mai 2018 Del Skrevet 3. mai 2018 Fine skyer Ser på Google Earth at basen ligger klistret inn til grensen mot Nederland.Å legge basen for "heavy" maskiner i et flatt landskap er nok gunstig. Er det en KC-10 som stikker nesen ut av den nærmese hangaren,tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 3. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2018 Nei, det er enten E3A eller CT-49A som jeg og har konvertert. CT-49 er en NATO 707, og modellen har fungerende thrust reversere. Kjører en retro flighplan for denne. Har ellers konvertert KC-135R (står på apron nærmest), da leveransene av KC-46 er sterkt forsinket, skal trolig starte i disse dager. Det er vel bare de Italienske jeg har i trafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 (endret) OK,det er Nederland som har KC-10..her er en video av A330 MRTT som Norge skal være med å spleide på:A330 MRTT Endret 4. mai 2018 av Jan Tore Pettersen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 4. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2018 Var ikke klar over Airbus var inne i markedet, men er heller ikke overrasket. Det finnes ingen AI modell ennå, men i mellomtiden skal jeg forsøke å få KC-10 i lufta😃 Får ta med en screenie i dag og. Dette er FSX modellen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 4. mai 2018 Premium Medlem Del Skrevet 4. mai 2018 @Andrew Thomsen Mr. Thomsen, først, mye snasent du kommer med altså! Er det mye hassle å få dette til fra A-Å i P3D? Jeg har sett litt på ulike steder med ulike modeller, men det er litt knotete for meg som ikke har gjort dette før å vite hvilken ende å begynne i. Sist jeg installerte AI-fly var med en Ultimate Traffic i 2004 tror jeg. PS: Om svaret er "søk på flightsim.no" så er det også okay! God helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 4. mai 2018 Del Skrevet 4. mai 2018 @Torbjørn M Skal gi deg et lite raskt svar. Det er en del jobb, men når man først har kommet inn i det tar det ikke lange tiden å få inn SAS, Norwegian og Widerøe her på berget. I AI delen av forumet ligger det flere låste tråder om hvordan du legger inn ai, hvor du finner det du trenger å tips til feilsøking 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 4. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2018 Jeg konverterte vel E3A 10-15 ganger før jeg fikk den rett. Den er ganske komplisert, og jeg fikk den kun til ved å bruke custom parametre i ModelDef.xml i forbindelse med McX. Så er jeg sånn skrudd sammen at når det er gjort noen ganger, har jeg automatikk i det (såfremt jeg husker å ta notater). Så i morges konverterte jeg CDAI KC-10 og AIM KC-10 Dutch AF på en liten time. De som vil prøve seg på konvertering, kan laste ned en Pdf fra AIG forum, Art of AI Modeling seksjonen. Torbjørn, Du finner min artikkel om å legge inn AI fly her på forumet. Det er en ganske automatisk prosess, og alle linkene er der. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 4. mai 2018 Premium Medlem Del Skrevet 4. mai 2018 Good stuff! Takk for raskt svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 4. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2018 Da kom min konverterte KC-10 seg i lufta. Med fungerende tail boom og thrust reversere. Denne er på vei til ENBO, og den besøker og Andøya. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 8. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2018 Testing-testing at Lista Airbase. RNoAF F-16, STOVL F-35, og splitterny F-18 og F-22 (ferske FSX/P3D modeller fra MAIW). I alle de nye MAIW Conversion pakkene, er alle painter som noensinne er gitt ut med, i dxt5 dds format. Flight Dynamics er og fintunet i forhold til konvertering av modellen. Nå venter jeg bare på B-52H, så min noe slitne konvertering med daud flaps kan få full fidelity😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 11. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2018 F-18 kom ut i ny P3D AI pakke. Noe rundt 800 repaints. Så jeg gikk løs på Canada, Finland og USA. Deretter konverterte jeg fire store baser i Canada. Her kveldssteming fra Bagotville CFB. PS: Skyene ser ut som bæsj men jeg rekker ikke alt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 5. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2018 Tilbake til Norge. Skagen ENSK konvertert til dynamic lighting. Må muligens bytte et og annet vindu. To 330skv helos parkert. La oss nå kjøpe ting som funker i stedet for guinea pigs og veltepettere 😛 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 6. juni 2018 Premium Medlem Del Skrevet 6. juni 2018 Nice 😀 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 20. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2018 Padder kan fly! De holder til på Whiteman AB ved Los Angeles. Der finner man og A-10, Apache, KC-135, B-52 og Hercer. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 21. juni 2018 Premium Medlem Del Skrevet 21. juni 2018 Du klinker til som vanlig Andrew! Stilig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 22. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2018 Militærtrafikk kan dere få på en svært enkel måte nå, ved å bruke MAIW Matrix. Man legger inn libraries og regioner (scenery, fly og waypoints) med noen få museklikk a la FTX Central. Matrix er kun for P3D4. Foreløpig er kun regioner Oceania, Søramerika og Afrika ferdige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 18. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2018 Et par Typhoons fra Lossiemouth, like før de passerer øst for Bodø. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 3. august 2018 Forfatter Del Skrevet 3. august 2018 Fått meg 4K skjerm og FlyTampa Toronto. Var stor forskjell ja, da jeg hadde glemt av hvor gammel min forrige skjerm egentlig var gitt. WestJet dominerer nærmeste pir, og midt i bildet tok jeg meg en ventepils cirka 2015, landet med Air Canada 787-9, og videre (tilbake) østover med en Jazz Dash-8 Q400 til St. John. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.