Jan R. Storelvmo Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 2 timer siden, Torstein Sønstabø skrev: Skulle gjerne sett nokre bilete frå innsida av denne maskina. Denne fokkeren kombinert med MD82 gjer at eg sit og vurderer å gå over til P3D. MD82 fra Leonardo ja. Men Fokker 50 fra Carenado? Jeg tror du blir skuffet Om du på død og liv vil ha den så tror jeg at jeg ville ventet til den kom til X-plane, og heller gått for det. Vet ikke hvilken simulator du flyr, men om du flyr X-plane og er vant til å fly turboprop der, så vil du få deg en gigantisk skuffelse om du prøver en turboprop i P3D. Er helt tragisk desverre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Har jo flydd turboprop i FSX/P3D V2/3 så vet platformens utfordringer på blandt annet turboprop fronten. Har vel ikke blitt bedre siden FS2000, kanskje FS98... Savner Majestic Q400, så P3D kan jo nesten installeres for den alene På tidspunkt er XP11 installert og er min primærsim nå, ellers er P3D v4 på veg inn, men avventer addons kjøp, da det er en bråte med ting som må oppgraderes fra FSX/P3Dv3 og vet ikkje heilt om eg vil bruke så mykje peng på to simmer Får håpe F50 kommer til XP på sikt. Takk for input - så får man se om man er viljesterk nok til å avstå, har på følelsen at det kan bli trått å holde tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Ja, det blir fort dyrt å holde to simmer oppdatert på addons fronten. Merket det selv også da jeg la inn min tredje sim, DCS World Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Sønstabø Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Hmmm... spørs om det bør bli Xplane ved neste update då. Er så antikvarisk av meg at eg framleis flyg i FS9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Rotate sim sin MD80 er ikke feil den heller, så du er dekket med MD80 i X-plane også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 13 timer siden, Torstein Sønstabø skrev: Er så antikvarisk av meg at eg framleis flyg i FS9 Imponerende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Sønstabø Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Mest imponert over at simmen frmaleis fungerer eg igrunn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 27. februar 2018 Premium Medlem Del Skrevet 27. februar 2018 Tok min siste tur i FS9 i fjor. Fløy Aeroworx King Air B200 coast-to-coast i USA som et siste farvel til en gammel traver. Grafikken med HDR i P3D v3 har blitt så bra at jeg rett og slett ikke klarer å bruke noe annet lenger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 1 time siden, Torstein Sønstabø skrev: Mest imponert over at simmen frmaleis fungerer eg igrunn. Hehe, ja det kan man si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.