Eivin Stensø Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 For å teste Fscloud tok Robert Hulthin (EF Typhoon), Leif Petter Karlsen (NAX 737) og jeg (F104S)tok en god gammeldags utflukt i dag. Her er noe bilder fra turen Klargjøring på Gardermoen militære. Nærmer oss Midtnorge Fortsatt snø på toppene Nede på Bardufoss Helt sikker på at Norwegian var fornøyd med å få jagereskorte nordover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 21. mai 2017 Premium Medlem Del Skrevet 21. mai 2017 Toppers! Jeg prøvde fscloud for et drøyt år siden. Funka bra. Tenker dere at multiplayer delen av foraet skal over på fscloud istedet for dafwings? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 21. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2017 Toppers! Jeg prøvde fscloud for et drøyt år siden. Funka bra. Tenker dere at multiplayer delen av foraet skal over på fscloud istedet for dafwings? Det skal ikke jeg si så mye om, pga at jeg ikke administrerer Flightsim.no. Men det jeg kan si er at det var en god del mer trafikk der og at det var veldig lett å komme igang med. Det krever ingen installasjon med modul-filer i simulatoren. Det blir uansett artig å følge utviklingen av Fscloud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 Den bruker ikke simulatorens multiplayer del i det hele tatt. Og derfor virket alt som det skulle her, problemene med at jeg mistet hastighet over FL200, ikke hadde vind info i VSI og at chatten ikke virket er borte vekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 22. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2017 Vet ikke om dette er relevant men jeg fikk klager på at gun'en på Starfighteren sprutet kuler hele veien til Bardufoss. Jeg fikk ikke stoppa det. Vet ikke om det har noe med FScloud å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.