Gå til innhold

AS EE Lightning T5 demo flight


Anbefalte innlegg

Mange takk. Den ble litt lenger enn jeg hadde tenkt meg men synes det er bortkasta og drive å klippe bort ting :D Dessuten stalla jeg litt i loopen rundt 400 knots der som gjorde at jeg kom 30 grader ut av kurs på hjemturen. Men det gikk fint å rette opp. Det er tanken som teller.

 

De kunne godt fjernet buskaset der ja.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er i det produktive hjørnet for tiden. Hva med en kort displayflight? En sikkelig sommerfuggel i vinterland registrert på Thunder City, Cape Town og i full gang på Ørlandet. For tiden lagt ut for salg, sist jeg hørte. Så hvis noen har lyst på en toseters English Electric Lightning T5 så er det bare å legge inn bud.

 

8)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid morsomt med disse videoene dine :)

 

Takk for det. Hyggelig at noen setter pris på dem. Flysimulator er jo en nokså smal nisje og høyytelses avskjæringsjagere er en en smal nisje innafor der igjen. :D

 

Synes dette ble den beste videoen så langt. Rappet noen YT-lyder fra virkeligheten på intro og outro som jeg synes ble bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...