Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 4. april 2017 Premium Medlem Del Skrevet 4. april 2017 Typhoon, den beste modellen hittil fra Dino Cattaneo (?). Overraskende realistiske systemsimuleringer og full pakke med TacPac. Her er det nok å sette seg inn i for den som liker den slags, og mer enn nok underholdning for oss som er fornøyd med å boltre seg over landskapet i nærområdet. Eurofighter`n har gått litt under radaren her i gården, og jeg må innrømme at interessen har vært litt lunken til å begynne med. Angrer absolutt ikke på denne investeringen, den flyr veldig stødig og mykt, har god lydkvalitet og som sagt kan man henge på den et utall variasjoner med våpenlast. I tilfelle dårlig vær, Påskekrimmen er sikret ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Han der Dino altså, lenge siden noen har laget en skikkelig Eurofighter, må vel nesten tilbake til FS9 tida? Knallbilder som vanlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Ernst, prøvd å sette ut flaps av gammel "uvane"? Detta må du teste asap :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. april 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 5. april 2017 Ernst, prøvd å sette ut flaps av gammel "uvane"? Ha ha nei, ville ikke blitt forbauset, men har unngått det hittil ;D . Heldigvis er airbrake`n meget effektiv, så det er lett å "bleede" hastigheten. Og når hjulene er ute, plasserer Typhoon`n nesa naturlig høyt, og stabiliserer seg fint til landingsvinkel. Bare et tastetrykk, så er utysket konfigurert for landing. Veldig "behagelig" modell, men som også behersker utfordringer. Lavsesong for FS nå framover, men jeg skal nok lure til meg noen timer med denne 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Jeg fløy DOS versjonen EF2000 for lenge siden, en skikkelig avansert militærsim, banket Russere og blastet demninger, fant ut jeg likte best Air to Ground oppdrag. Prøvde som sagt å trykke F3 med Dino's ved landing ENCN, og ut kom bremseskjermen. DET ble litt av et show Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. april 2017 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 5. april 2017 ;D ;D ;D og ut kom bremseskjermen. ......og det ble jo helt rett, godt jobba av Dino. Veldig realistisk bremseskjerm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.