Gå til innhold

Med Freja Viking til Hamburg


Tor T.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg tok meg en tur med SAS B737-800WL Freja Viking fra København til Hamburg. Det var såpass mange screenshots at jeg prøver å legge de i et album på Imgur i tilfelle noen vil ta en titt :)

Turen ble en smule strevsom siden jeg fikk feil på autopiloten på halvveien. Dermed ble det like så godt håndflyvning hele nedstigningen.

 

P.S. Ikke trykk "Next Post" for å se mine screenshots, men bla nedover. Trykk på bildet en gang for å forstørre og en gang til for å gå ned igjen i størrelse.

 

Link: http://imgur.com/a/FjPdp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ikke så værst Imgur'en. Jeg dro over ett og ett bilde i håp om at bildene skulle komme i riktig rekkefølge, men oppdaget etterpå en "knapp" som jeg tror er mulig å bruke til å endre rekkefølgen i albumet på nettet. Dermed kunne jeg antageligvis bare dradd hele lasset med bilder over fra utforskeren og inn i Imgur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...