Tor T. Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Hei, jeg tok meg en tur med SAS B737-800WL Freja Viking fra København til Hamburg. Det var såpass mange screenshots at jeg prøver å legge de i et album på Imgur i tilfelle noen vil ta en titt Turen ble en smule strevsom siden jeg fikk feil på autopiloten på halvveien. Dermed ble det like så godt håndflyvning hele nedstigningen. P.S. Ikke trykk "Next Post" for å se mine screenshots, men bla nedover. Trykk på bildet en gang for å forstørre og en gang til for å gå ned igjen i størrelse. Link: http://imgur.com/a/FjPdp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Finfin den, gudd sjåtts. Imgur liker jeg godt. Flickr var et mareritt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor T. Skrevet 15. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2017 Ja, er ikke så værst Imgur'en. Jeg dro over ett og ett bilde i håp om at bildene skulle komme i riktig rekkefølge, men oppdaget etterpå en "knapp" som jeg tror er mulig å bruke til å endre rekkefølgen i albumet på nettet. Dermed kunne jeg antageligvis bare dradd hele lasset med bilder over fra utforskeren og inn i Imgur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Ja jeg drar over hele lasset. Men må passe på ofte at første bilde ikke blir siste, selv om jeg har namet de 1-5 osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 Kjekke bilder du har, gjerne last selve bildene over på forumet også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.