Eivin Stensø Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Inspirert av Robert, Hurtigruta og div togreiser minutt for minutt. Her er Starfighter minutt for minutt, nemlig Ørlandet-Bodø på 22 minutter. Har klart det på 20:10 så det ble desverre ingen ny pers, men forhåpentligvis fortsatt severdig. Her er det endel snacks: Engine checks, takeoff, akselereasjon, heftig climb, Mach 2 cruise og landing Bruk klokka som referanse. Ingen problem å gjøre stillestående til 40000ft på under 3 minutter uten zoom https://www.youtube.com/watch?v=snUX7gKLK1Y E 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Skikkelig "sakte" tv personelig ville jeg tatt flighten i dagslys å tittet litt på sceneryet på tur oppover, men så fåretrekker jeg VFR fremfor IFR da, stå på videre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 6. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2017 Du kan trøste deg med at I den høyden og farten er det ikke så mye å se på likevel. Jeg kunne heller ikke bevege meg for mye ut av cockpit da jeg fløy manuelt hele veien og måtte sørge for å holde maskinen i trim og stø kurs mot pila. I dagslys ville du nok sett blåfarge istedet for svartfarge. Ikke noe sightseeing men et mislykket forsøk på og sette fartsrekord. Bruk gjerne spolefunksjonen dersom det blir for langdrygt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.