Gå til innhold

(Sakte-TV) F-104G Ørland-Bodø 22 minutter


Anbefalte innlegg

Inspirert av Robert, Hurtigruta og div togreiser minutt for minutt. Her er Starfighter minutt for minutt, nemlig Ørlandet-Bodø på 22 minutter. Har klart det på 20:10 så det ble desverre ingen ny pers, men forhåpentligvis fortsatt severdig. Her er det endel snacks: Engine checks, takeoff, akselereasjon, heftig climb, Mach 2 cruise og landing Bruk klokka som referanse. Ingen problem å gjøre stillestående til 40000ft på under 3 minutter uten zoom 

 

https://www.youtube.com/watch?v=snUX7gKLK1Y

 

E  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan trøste deg med at I den høyden og farten er det ikke så mye å se på likevel. Jeg kunne heller ikke bevege meg for mye ut av cockpit da jeg fløy manuelt hele veien og måtte sørge for å holde maskinen i trim og stø kurs mot pila. I dagslys ville du nok sett blåfarge istedet for  svartfarge. Ikke noe sightseeing men et mislykket forsøk på og sette fartsrekord.  :D

 

Bruk gjerne spolefunksjonen dersom det blir for langdrygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...