Gå til innhold

Nytt år, Nytt leketøy


Anbefalte innlegg

Da var det 2017 og tid for å teste noe nytt, i siste patch til WT kom både cockpiter til alle fly, samt en del nye fly, en av dem er Lockheeds B-34 Lexington, en mindre kjent utgave av Lockheeds mer kjente Model 18 Lodstar.

Lexington ble bla. brukt som spaningsfly i stillehavet, men div utgaver ble også brukt i Europa av bla. Britene.

Flyet i seg selv minner mye om en Twin Otter, den er overraskende manuvrerbar, og har gode egenskaper på å lande på alt for korte rullebaner på små holmer i Stillehavet, spesielt egenskapen på å fly i nærmest gangfart inn mot landing er imponderende, men jeg har likevel brent meg et par ganger å pushet farten litt for lavt ned, da går det som det må gå. :P

Ellers er jeg blitt greit hekta på å gjennoppdage fly jeg aldri hadde interessen av etter at alle flyene som ikke hadde cockpiter fra før av, både fordi det plutselig er blitt mye mer instrumenter å følge med på, men også fordi bare det å bombe mål på bakken har blitt hakket vanskeligere, man skal ha tunge beint i munnen mens mann krangler med autopiloten, sikter seg mot målet og opprettholde best mulig hastighet uten å bli skutt ned, men skøy det er det. ;D

Over til bildene, en lettere sammenrasket flight, hvor turen gikk fra Oahu, via Midway, for så å avslutte på Wake Island, god fornøyelse.

PS, cockpiten i B-34en er fåreløpig en placeholder under utvikling, så texturer og instrumenter er ikke endelige, men holder i massevis til å fly med.

xWEANjQ.jpg

YzFUTEM.jpg

fsK4QNc.jpg

dSdMEM1.jpg

LQOznzQ.jpg

V9iTqwE.jpg

CEdyGON.jpg

LRMap5y.jpg

c1f00kd.jpg

W6Uhfry.jpg

pc3WlT7.jpg

lNyKPaO.jpg

cCc6Z0Y.jpg

iX5YzXV.jpg

517VGP8.jpg

OB62EtN.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...